پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

تو این وبلاگ قراره باهم خوش بگذرونیم و حلال پول دراریم ، یه سری شغلایی هست که کسی بهش اعتنا نمیکنه ! ولی خب خوب پولی توشه! قرن 21 دوره ی کارهای سخت برای درامد بالا نیست ،

همچنین اگر شما نیز ایده خاصی دارید میتوانید با ما در میون بگذارید

اگه هم میخواین بهترین ها تو ایمیلتون باشه از پنل مربوطه ثبت نام کنید...

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۲ - ناشناس
    عالی
نویسندگان

امکانات جدید ویندوز ۱۰

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ

مایکروسافت اخیرا با انتشار اخبار و اطلاعاتی از ویندوز جدید خود با نام Windows 10 همگان را غافلگیر کرد؛ این در حالی است که بیشتر ما در اندیشه ویندوز نسخه‌ی ۹ بودیم! طبق شایعات منتشر شده، دلیل این کار از سوی شرکت مایکروسافت ویندوز قدیمی ۹۵ بوده است.

 

نگاهی به این نسخه پیش نمایش انداختیم و سعی کردیم جدیدترین امکانات و قابلیت های آن را استخراج کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

منوی استارت
بسیاری از کاربران فقدان منوی استارت را در ویندوز ۸ احساس می کردند و از این بایت گلایه داشتند. مایکروسافت نیز در همین راستا، منوی استارتی با طراحی و عملکرد بسیار عالی را در ویندوز ۱۰ قرار داده است. تنها فرق این منو با نسخه‌ی قدیمی خود، قرار گرفتن کاشی های میانبر به برنامه ها و بخش های مختلف است. همچنین منوی جست و جو نیز هم اکنون نتایجی را از وب در اختیار کاربران قرار می دهد.


پلیکیشن های مدرن در دسکتاپ
از آنجایی که امکان انتخاب بین دسکتاپ و یا منوی استارت اسکرین برای کاربران قرار داده شده است، اما ممکن است فکر کنید که آن اپلیکیشن های مترویی و مدرن استارت اسکرین در دسکتاپ چگونه نمایش داده می شوند؟

 

پاسخ بدین صورت داده می شود که این اپلیکیشن ها هم اکنون قابل اجرا در دسکتاپ و آن‌ هم در پنجره مخصوص خود هستند و امکان مینیمایز و نوتیفیکیشن را نیز به کاربران ارائه می کنند


 

دسکتاپ های مجازی
تا یادمان می آید، لینوکس و مک از دسکتاپ های مجازی پشتیبانی می کردند؛ حالا نیز مایکروسافت تصمیم گرفته است این قابلیت را به ویندوز خود بیافزاید. اپلیکیشن هایی را که در یک دسکتاپ باز می کنید، تنها به همان بخش محدود می شوند و انتقال به آن برنامه شما را به دسکتاپ مختص آن می برد.

اما به نظر می رسد هنوز امکان باز کردن یک اپلیکیشن در چند دسکتاپ وجود ندارد. برای افزودن منوی دسکتاپ جدید کافیست دکمه‌ی + را که در کنار بخش جست و جو انتخاب کرده و Add Desktops را بزنید.

 

جست و جو
بخش جست و جو در ویندوز ۱۰ تغییرات زیادی را متحمل شده است. هم اکنون با جست و جو در نوار مربوطه، علاوه بر نمایش نتایج داخلی ویندوز، از فضای وب نیز موارد مرتبط به نمایش در می‌آیند. همچنین در حین بررسی، متوجه تغییرات ریز و درشت دیگری در این بخش شدیم.


بخش بندی صفحه
قابلیت بخش بندی (Snap) یکی از قابلیت های بسیار موفق و پر کاربرد ویندوز به حساب می آید که پس از ارائه کاربران سیستم عامل مک را نیز به خود علاقه مند کرد. این قابلیت در ویندوز ۱۰ نیز قرار گرفته است. البته قابلیت های بیشتری نیز به آن اضافه شده است و کار را برای کاربران ساده تر و در عین حال حرفه ای ساخته است.



 


به پست امتیاز دهید

برای دریافت آرشیو در ایمیل خود ثبت نام کنید عضویت رایگان برای بهره مند شدن بهتر

نظرات  (۱)

سلام
خوندن مطلبی با عنوان تو مهربان بـاش... تو وبلاگ محض یار
خالی از لطف نیست
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی