پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

تو این وبلاگ قراره باهم خوش بگذرونیم و حلال پول دراریم ، یه سری شغلایی هست که کسی بهش اعتنا نمیکنه ! ولی خب خوب پولی توشه! قرن 21 دوره ی کارهای سخت برای درامد بالا نیست ،

همچنین اگر شما نیز ایده خاصی دارید میتوانید با ما در میون بگذارید

اگه هم میخواین بهترین ها تو ایمیلتون باشه از پنل مربوطه ثبت نام کنید...

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۲ - ناشناس
    عالی
نویسندگان

 میانبر زدن در رایانه

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

میانبر زدن در رایانه

ترفندهای کامپیوتری, نرم‌افزار جدید, ساخت میانبر

میانبرها همیشه راه را برای رسیدن به مقصد کوتاه می‌کنند و در رایانه‌ها نیز استفاده از میانبرها موجب می‌شود با انجام کمترین کار در سریع‌ترین زمان نیاز شما برآورده شود.

در روز چند مرتبه یک نرم‌افزار تکراری را اجرا می‌کنید و در ادامه ضمن اجرای آن از نرم‌افزارهای دیگر استفاده می‌کنید؟ هر روز عادت دارید چند سایت را به‌طور همزمان باز کرده و آنها را مطالعه کنید؟ چند بار در روز این کار را تکرار می‌کنید؟ چند مرتبه در روز ایمیل می‌فرستید و در تمام آنها یک متن تکراری را در ابتدا و انتهای متن تایپ می‌کنید؟

 

کاربران بسیاری وجود دارند که برای انجام کارهای تخصصی خود در طول روز بیش از ده‌ها بار نرم‌افزارهای مختلفی را به‌طور همزمان اجرا می‌کنند. به‌عنوان مثال، یک طراح ممکن است هنگام شروع به کار طراحی، نرم‌افزارهایی همچون مرورگر وب (برای جستجوی تصاویر)، فتوشاپ (به منظور طراحی)، کورل (جهت طراحی) و پوشه‌ تصاویر ذخیره شده روی هارد‌دیسک را اجرا کند.

 

همچنین ممکن است یک کاربر عادی در روز چند بار سایت‌های مختلف خبری، ورزشی، سرویس ایمیل و... را به ‌طور همزمان باز کرده و به مشاهده محتوای آنها بپردازد یا یک تایپیست یا منشی روزانه متن یا متن‌هایی تکراری را بیش از ده یا حتی صدها بار تایپ کند.

 

ما نیز در این مطلب تمام این موارد را ذکر کردیم تا شما را با عملکرد نرم‌افزار پیشنهادی این هفته آشنا کنیم.

 

نرم‌افزار Perfect Hotkey ابزاری برای ساخت میانبر برای انجام بسیاری از کارها با رایانه است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید برای همه کارهای اشاره شده، میانبرهایی را ایجاد کنید تا اموری که 20 ثانیه تا یک دقیقه زمان می‌برند، فقط در یک ثانیه انجام شوند. این ثانیه‌ها با هر بار تکرار می‌توانند ساعت‌ها در وقت شما صرفه‌جویی کنند و این افزایش سرعت در انجام کارها موجب صرفه‌جویی در انرژی شما نیز می‌شود.

 

ترفندهای کامپیوتری, نرم‌افزار جدید, ساخت میانبر

 

برخی مهم‌ترین امکاناتی که میانبرهای ایجاد شده با این نرم‌افزار در اختیارتان قرار می‌دهد، عبارت است:

 

ـ ایجاد و مدیریت متون از پیش تایپ شده: با استفاده از این میانبرها می‌توانید متن‌های موردنظرتان را که اغلب از آنها استفاده می‌کنید، یک ‌بار تایپ کرده و در موارد نیاز با فشار کلیدهای میانبر از روی صفحه ‌کلید، به‌طور خودکار آنها را در فرم‌ها و دیگر بخش‌های موردنظر به صورت تایپ شده تحویل بگیرید.

ـ مراجعه به سایت‌های مورد علاقه بدون نیاز به اجرای مرورگر: دوست دارید به‌طور همزمان با فشار یک کلید میانبر، ده‌ها سایت از سرویس ایمیل، سایت بیتوته و... در مرورگر باز شوند؟ شما می‌توانید بدون نیاز به اجرای مرورگر و تایپ خسته‌کننده، آدرس هریک از سایت‌های موردنظر با اختصاص کلید میانبر به فهرست سایت‌های دلخواهتان فقط با یک میانبر و در یک ثانیه ضمن اجرای خودکار مرورگر، سایت‌های مورد نظر را نیز در آن فراخوانی کنید.

 

ـ اجرای سریع برنامه‌ها: مثالی را که پیشتر به آن اشاره کردیم در نظر بگیرید. یک طراح برای شروع کار طراحی خود عادت دارد چند نرم‌افزار را اجرا کند، مرورگر وب را نیز باز کرده و به جستجوی تصاویر گوگل مراجعه کند و در ادامه پوشه‌ تصاویر ذخیره شده روی هارد‌دیسک را نیز باز کند. انجام این کار نیازمند صرف وقت و انرژی جهت پیدا کردن آیکون هریک از نرم‌افزارهای موردنظر، اجرای مرورگر و تایپ آدرس سایت گوگل و مراجعه به هارد‌دیسک و طی مسیرهای طولانی برای انتخاب آرشیو تصاویر ذخیره شده است. این کارها نیز با میانبرهای ایجاد شده در نرم‌افزار Perfect Hotkey در یک ثانیه امکان‌پذیر است؛ زیرا میانبر شما می‌تواند شامل دستوراتی به منظور اجرای نرم‌افزارها، باز کردن سایت‌ها و همچنین بازکردن پوشه‌ها و فایل‌ها از روی هارد‌دیسک باشد.

 

ـ مدیریت پنجره‌های ویندوزی: برای برخی کاربران کمینه کردن پنجره‌ها، بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی آنها و حتی بستن آنها توسط ماوس کاری دشوار است. میانبرهای مدیریت پنجره‌ها در نرم‌افزار فوق انجام این کار دشوار را نیز آسان می‌کند؛ زیرا براحتی با اختصاص میانبر به هریک از این موارد می‌توانید به اجرای درخواست‌های خود بپردازید.

 

ـ پنهان‌سازی برنامه‌ها و پنجره‌های فعال: به دلایل متعددی قصد دارید همه نرم‌افزارها، پنجره‌ها، ویدئوها و دیگر موضوعات موجود و قابل مشاهده در صفحه ‌نمایش را پنهان کنید. کلید میانبر انجام این کار نیز توسط Perfect Hotkey ایجاد می‌شود و می‌توانید در هر زمان که مایل بودید، از آن استفاده کنید.

 

ـ پنجره‌ خاموشی: از دیگر میانبرهایی که می‌توانید به کمک این نرم‌افزار ایجاد کنید، میانبر خاموشی است. میانبر خاموشی که به‌ صورت Shutdown dialog در نرم‌افزار نامگذاری شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا با فشار یک کلید میانبر، پنجره‌ای شامل گزینه‌های Shutdown, Restart, Standby Log Off, Hibernate برای شما به‌نمایش درآید.

 

چنانچه دوست دارید میانبر زدن توسط رایانه را امتحان کنید، می‌توانید نسخه‌ای از این نرم‌افزار قدرتمند را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید:

http://www.ylcomputing.com/download/phinstall.exe

 

توجه: این نرم‌افزار در نسخه‌های 32 و 64 بیت سیستم‌عامل ویندوز 2000، اکس‌پی، ویستا، 7، 8 و 1/8 قابل اجراست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی