پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

تو این وبلاگ قراره باهم خوش بگذرونیم و حلال پول دراریم ، یه سری شغلایی هست که کسی بهش اعتنا نمیکنه ! ولی خب خوب پولی توشه! قرن 21 دوره ی کارهای سخت برای درامد بالا نیست ،

همچنین اگر شما نیز ایده خاصی دارید میتوانید با ما در میون بگذارید

اگه هم میخواین بهترین ها تو ایمیلتون باشه از پنل مربوطه ثبت نام کنید...

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۲ - ناشناس
    عالی
نویسندگان

3 گام برای داشتن یک سایت موفق و پربازدید

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

3 گام برای داشتن یک سایت موفق و پربازدید


 

صدها راه و روش برای داشتن یک بلاگ موفق وجود دارد، اما اکثر روش ها تعدادی قوانین اصلی و پایه ای دارند که همیشه ثابت هستند. من مطمئنم که شما بیشتر آنها را در بلاگ های گوناگون مطالعه کرده اید. برای ساده نگه داشتن این قوانین من آنها را به سه گام ساده تبدیل کرده ام. این پست مخصوص بلاگ های وردپرسی میباشد ولی دیگر وبسایت ها هم میتوانند از این مطلب استفاده کنند.

در مدت 10 سالی که وبلاگ نویسی کرده ام متوجه شده ام، چیزی که باعث رونق گرفتن و موفق شدن یک بلاگ می شوند 3 فاکتور اصلی زیر است:

  1. محتوای سایت
  2. سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو)
  3. طراحی  (شامل قالب و ظاهر سایت)

داشتن یک محتوای خوب که باعث بشود بازدیدکننده به وبلاگ شما برگردد بسیار ضروری است. این را هم به خاطر داشته باشید که گوگل هم، محتوای خوب را بسیار دوست دارد و آن را شناسایی میکند. بازدیدکنندگان نیز محتوای خوب را علامت و نشانه گذاری میکنند که باعث میشود دوباره به سایت شما مراجعه کنند.

سئو مانند تبلیغات برای هر محصول خوبی که نیازمند تبلیغ شدن است، برای وبلاگ ضروری است. سئو تنها راه شناخته شدن در دنیای اینترنتی است که، میلیون ها بلاگ در آن وجود دارند و هر روز و هر لحظه در حال تلاش برای جذب بازدیدکننده هستند. برای حل کردن این مشکل هم میتوانید از پلاگین WordPress SEO که کار رو برای شما بسیار آسان کرده استفاده کنید.

 طراحی سایت نکته ای است که به هیچ توضیحی نیاز ندارد. اگر به تبلیغات تلویزیونی توجه کرده باشید متوجه منظور من خواهید شد. باید وبلاگتان را طوری طراحی کنید که در ذهن بازدیدکننده ثبت شود و دوباره به آن مراجعه کند. طراحی وبلاگ شامل رنگ بندی سایت، قالب سایت و  ظاهر کلی سایت میباشد. اگر دقت کرده باشید اکثر بلاگ های موفق یک قالب با رنگ های روشن یا سفید دارند.

حالا شما  فهمیده اید که چرا این سه گام اینقدر مهم هستند. الان میخواهم بیشتر وارد جزئیات آنها بشوم و هر کدام را توضیح بدهم.

  • محتوای سایت

نوشتن محتوا  میتواند سخت ترین گام از 3 گام برای داشتن یک بلاگ موفق باشد، فقط  به این دلیل که این گام، وقت گیر ترین گام است. برای راحت تر کردن این قسمت همیشه توصیه میکنیم که موضوعی را برای بلاگ خود انتخاب کنید که در آن زمینه علاقه و مهارت کافی را داشته باشید.

یک راه برای نگه داشتن روند منظم ارسال مطلب به وبلاگتان این است که حداقل چهار مطلب آماده داشته باشید که برای یک ماه آینده نگرانی نداشته باشید. و دراین میان شما وقت کافی خواهید داشت تا درباره ی مطالبی که به آنها علاقه دارید جستجو کنید و یا مطلبی را بنویسید و از این طریق پست های معمولی خود را تامین خواهید کرد تا بین زمان یک هفته ارسال هر پست مطالب دیگری را هم در بلاگتان ارسال کنید. اگر میخواهید درباره‌ی مطالب طولانی مدت و کوتاه مدت بیشتر بدانید این مطلب را بخوانید.در ادامه روش های دیگر ارسال مطلب را برای بلاگرهای نیمه وقت مانند خودم بیان میکنم.

راه آسان برای جذب پست به بلاگتان:

درخواست مطلب از دیگران، این میتواند از دو طریق رایگان و غیر رایگان (پولی) باشد.

محتوای رایگان- راه آسان برای جذب محتوای رایگان این است که به بازدیدکنندگان اجازه ارسال مطلب میهمان بدهید تا برای موضوعات بلاگ شما مطلب ارسال کنند. این روش خیلی راحتتر خواهد شد وقتی شما دارای رتبه خوبی در گوگل باشید.

امروزه شما پیشنهاد های زیادی را هم از شرکت های سئو دریافت خواهید کرد که حتی در ازای پرداخت مبلغی برای شما مطلب ارسال می‌کنند( به همراه لینک). این موضوع اکثرا بعد از آپدیت پاندا و پنگوئن گوگل اتفاق می افتد. این گونه پیشنهاد ها خیلی عالی هستند چون شما هم مطالب وبلاگ خودتان را بالا میبرید هم پول دریافت میکنید.

راه سخت و غیر رایگان دریافت محتوی برای بلاگتان.

این روش نیازمند کمی کار میباشد. بیشتر بخاطر اشتباه و خطا برای پیدا کردن فرد مناسبی که دانش مورد نیاز را داشته باشد. شما میتوانید با مبلغ کمتر از 5 دلار یک مقاله کامل تحویل بگیرید ولی پیدا کردن شخصی که بتواند برای شما محتوای مناسبی را بدون داشتن اشتباه گرامری و تایپی تولید کند کمی مشکل و ناامید کننده به نظر میرسد. من خودم دستی در نوشتن مقاله دارم و میدانم که نوشتن یک مقاله مناسب چقدر زمان بر است. بنابراین اگر کسی این کار را در ازای دریافت 5  دلار و در عین حال با همان کیفیت مناسب انجام داد، بسیار ارزان گرفته است.

تعدادی از سایت هایی که میتوانید در آنجا برای خوتان یک فریلنسر پیدا کنید :

Freelancer.com
Odesk.com
Fiverr.com

وبسایت های دیگری هم هستند مثل (vworker.com , guru.com, elance.com) که این امکانات را به شما میدهند اما من خودم تا به حال از اینها استفاده نکرده ام. در این سایت ها میتوانید مقالات  1 دلاری تا 25 دلاری را بیابید. اما ممکن است با پرداخت مبلغ 2 دلار تا 10 دلار مقاله ای دریافت کنید که پر از اشتباه گرامری باشد. اگر سایت شما درآمد مناسبی دارد ارزشش را دارد که از این طریق وقت خودتان را خالی کنید و به جنبه های دیگر سایت بپردازید.

وقتی این سه مرحله ها را با هم مقایسه میکنم ، اعتقاد دارم که محتوای سایت اصلی ترین جنبه یک سایت میباشد. چون یک مطلب خوب میتواند بازدید کنندگان را به سایت شما برگرداند و همچنین باعث دریافت بک لینک های زیاد و درنهایت ترافیک بالاتری بشود. بلاگر های تازه کار اغلب نسبت به این موضوع غافل هستند و بعد از گذشت مدتی که متوجه این فاکتور می‌شوند کار بیشتری باید انجام دهند تا مشکلات ایجاد شده را درست کنند.

  • سئو

SEO  مختصر شده ی Search Engine Optimization است. وقتی یک وبسایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی میشود، آن سایت از ابزار های مختلفی برای بالا بردن رتبه خود در بین موتور های جستجو مثل گوگل یاهو و بینگ استفاده میکند. آسان ترین راه، پیدا کردن یک پوسته ای است که برای سئو بهینه سازی شده باشد و یا یک عملگر اختصاصی سئو داشته باشد.

 امروزه سئو از طریق پوسته کمک زیادی به شما نمیکند، همانطور که تعریف سئو هر لحظه در حال تغییر است. از آپیدت های منظم گوگل بر روی سئو هم نمیتوان غافل شد. فاکتور دیگری که به محبوبیت شما می افزاید معروف شدن در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، تویتتر و گوگل پلاس است.

یک استراتژی مناسب برای افزایش سریع سئو سایت این است که انرژی خود را بر روی یک موضوع متمرکز کنید. از سایت های با ارزش لینک بگیرید. وبسایتی که رتبه بالاتری نسبت به شما در موتور های جستجو دارد.

یک راه خوب برای به روز بودن در زمینه سئو این است که اطلاعات و اخبار این زمینه را مطالعه کنید. اگر شما یک اکانت گوگل، یا یک اکانت وبمستری گوگل و یا یک اکانت وبمستری بینگ داشته باشید میتوانید از آنها برای بالا بردن اطلاعات خود در زمینه سئو استفاده کنید و نظارت بهتری بر روی سایت خودتان و نحوه عملکرد آن داشته باشید.

  • طراحی

طراحی سایت تنها باعث ایجاد یک حس خوب در بازدیدکننده نمیشود بلکه باعث برگشتن بازدیدکنندگان به وبسایتتان میشود و حتی بیشتر، اگر محتوای مناسبی هم داشته باشید. چه کسی از معاشرت کردن با یک فرد خوش لباس بدش می‌آید؟ همین حالت برای وبلاگ هم صدق میکند.

زمانی که یک وبسایت مرتبط و منظم است بازدیدکنندگان و مشتری های بیشتری را به خودش جذب میکند. سئو به یک طراحی زیبا و جذاب نیاز دارد تا بتواند بیشتر موثر باشد. اگر یک وبسایت تمیز و دوستانه طراحی نشده باشد بازدیدکنندگان را جذب نمیکند.

یکی دیگر از فاکتور های مهم طراحی که اغلب نسبت به آن اهمال میشود  جهت دهی آسان و راحت است. بازدیدکنندگان زمانی که به دنبال مطلبی در سایت هستند نباید کلافه شوند. یک منو در بالای سایت با زیر لینک های مناسب به همراه عناوین مناسب، دکمه جستجو و آیکون های شبکه های اجتماعی  که در جاهای مناسب چیده شده باشند میتواند به خاصیت دوست داشتنی تر شدن وبسایتتان بیفزاید.

برخلاف برخی اعتقادها، طراحی و ظاهر سایت میتواند دلیل کم بودن ترافیک سایت باشد. هزینه طراحی سایت هم روز به روز در حال کاهش است ( البته نه در ایران :دی) وبسایت هایی هم که پوسته ارائه میدهند، هزینه های خود را کاهش داده اند تا برای مشتری ها مقرون به صرفه تر باشد.

طراحی قالب سایت تنها به زیبایی مربوط نمیشود . بلکه این موضوع نمایش سایت شما در انواع مختلف مرورگر ها را هم که بازدیدکنندگان استفاده میکنند شامل میشود. تنها را امن برای اطمینان پیدا کردن از اینکه سایت شما در تمامی مرورگر ها خوب نمایش داده میشود این است که آن را سازگار با تمامی آنها طراحی کنید. Google Chrome, Mozila Firefox, Opera – وبسایت شما باید در تمامی این مرورگرها و دیگر مرورگرها تست شود و یا حداقل باید در معروف ترین آنها تست شده باشد تا از نمایش مناسب قالب سایت اطمینان پیدا کنید.

مهم نیست که چقدر عالی وبلاگ شما به نظر میرسد،  اگر پیدا کردن مطالب مختلف و دسترسی داشتن به موضوعات مختلف برای بازدیدکنندگان شما سخت باشد، خودتان هدف خودتان را نابود کرده اید. یک طراحی عالی شامل یک پیوند مناسب از چند فاکتور ظاهر، عملکرد و قابلیت استفاده مناسب است.

برای جمع بندی میتوانم بگویم که هیچ جادویی وجود ندارد که باعث شود وبلاگ شما معروف تر شود، فقط تعدادی نکته وجود دارد که شما نیاز دارید در آنها خبره شوید و در آنها بیشتر متمرکز شوید تا صاحب یک بلاگ معروف شوید.  پیشنهاد من یادگیری وبلاگ نویسی مخصوصا نوشتن مطلب و محتوی میباشد.  بعد از آن شاید رسانه های  اجتماعی ، نحوه کار با موتور های جستجو  بتواند برای شما مفید باشد.

برای ترجمه این مطلب وقت و دقت زیادی صرف شده پس اگه این مطلب رو پسندید لطفا بجای کپی کردن بهش لینک بدید یا تو شبکه های اجتماعی محبوبش کنید.

منبع : DailyBlogTips

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی