پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

تو این وبلاگ قراره باهم خوش بگذرونیم و حلال پول دراریم ، یه سری شغلایی هست که کسی بهش اعتنا نمیکنه ! ولی خب خوب پولی توشه! قرن 21 دوره ی کارهای سخت برای درامد بالا نیست ،

همچنین اگر شما نیز ایده خاصی دارید میتوانید با ما در میون بگذارید

اگه هم میخواین بهترین ها تو ایمیلتون باشه از پنل مربوطه ثبت نام کنید...

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۲ - ناشناس
    عالی
نویسندگان

آی تی آموزی/ افزایش سرعت 20 درصدی اینترنت در 8 مرحله

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ

آی تی آموزی/ افزایش سرعت 20 درصدی اینترنت در 8 مرحله

 

همیشه سرعت اینترنت برای ما حرف اول را می‌زند و به دنبال راهی هستیم که بتوانیم سرعت اینترنت خود را افزایش دهیم با این آموزش به خواسته خود می رسید پس همراه ما باشید.

 

باشگاه خبرنگاران/ همیشه سرعت اینترنت برای ما حرف اول را می‌زند و به دنبال راهی هستیم که بتوانیم سرعت اینترنت خود را افزایش دهیم با این آموزش به خواسته خود می رسید پس همراه ما باشید.
همیشه دنبال یک راهی هستیم تا بتوانیم کمی سرعت اینرنت خود را بالا ببریم و هر نرم افزاری را برای افزایش سرعت اینترنت استفاده کرده ایم و تلاش می کنیم سرعت اینترنت خود را به حد قبولی برسانیم. بعضی از نرم افزارها فقط جنبه تبلیغاتی دارند و بعضی دیگر نیز در حد قابل قبولی نیستند. ما برای کاربران ویندوز 7 به بالا را آموزش می دهیم که 20% سرعت اینترنت شما را افزایش می دهد. در ویندوز 8 و 8.1 و به تازگی ویندوز 10 مقداری از فضای اینترنتی شما را دریافت می کند و به فضای ابری که خود در اختیار دارد اختصاص می دهد که باعث کم شدن سرعت اینترنت و حتی حجم اینترنت شما می شود. اکنون آموزش را برای شما شروع می کنیم و بیشتر وقت شما را نخواهیم گرفت. لطفا تمام مراحل آموزش را طبق آموزش انجام دهید.

مرحله1: با گرفتن کلید ترکیبی win+r وارد بخش Run می شوید و عبارت gpedit.msc تایپ کنید و ok را بزنید.

مرحله2: در این بخش وارد صفحه ی Local Group Policy Editor می شوید و بر روی گزینه ی Computer Configuration کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.

مرحله3: در صفحه پیش رو گزینه ی Administrative Templates را انتخاب کنید. توجه داشته باشید در ویندوز 7 و 8 به بالا کمی متفاوت است.

مرحله4: شما باید دوباره گزینه ی Administrative Templates را انتخاب نماید و منتظر بمانید وارد صفحه جدید بشوید.

مرحله5: تقریبا نصف راه را به خوبی رفته اید دیگر فاصله ی با 20% سرعت بیشتر ندارید. در صفحه پیش رو برروی گزینه Network کلیک کنید تا عملیات شما رو به پایان باشد.

مرحله6: در صفحه ی پیش روی خود برروی گزینه ی QoS Packet Scheduler کلیک کنید. بعد از رد شدن این مرحله لطفا به خوبی توجه داشته باشید و طبق تصویر عمل کنید.

مرحله7: به مرحله پایانی نزدیک می شوید و پس از این مرحله دیگر از حجم اینترنت شما کاسته نمی شود و به سرعت شما اضافه می شود در این مرحله کلید Limited reservable bandwidth را پیدا کنید و برروی آن دبل کلیک کنید و وارد صفحه بستن تنظیمات بشوید.

مرحله8: این مرحله آخرین مرحله می باشد و کار شما در اینجا به پایان می رسد در صفحه تنظیمات گزینه ی Not Configured به صورت پیشفرض فعال می باشد که شما باید آن را به Enable تغییر دهید و در آخر داده پیش فرض باید به 0 تغییر یابد، بعد از تغییر متغیر به صفر ok کنید و صفحه ها را ببندید دیگر حجم شما کم نمی شود و در عوض سرعت اینترنت شما افزایش می یابد.


پست ویژه :



دانلود رایگان سورپرایز با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی