پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

تو این وبلاگ قراره باهم خوش بگذرونیم و حلال پول دراریم ، یه سری شغلایی هست که کسی بهش اعتنا نمیکنه ! ولی خب خوب پولی توشه! قرن 21 دوره ی کارهای سخت برای درامد بالا نیست ،

همچنین اگر شما نیز ایده خاصی دارید میتوانید با ما در میون بگذارید

اگه هم میخواین بهترین ها تو ایمیلتون باشه از پنل مربوطه ثبت نام کنید...

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۲ - ناشناس
    عالی
نویسندگان

هشدار در مورد سایتهای متقلب فروش گیفت کارت

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

هشدار در مورد سایتهای متقلب فروش گیفت کارت

خرید گیفت کارت

هشدار در مورد سایتهای متقلب فروش گیفت کارت

با سلام

مدتی است که برخی از سایتهای فروش گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی اقدام به فروش گیفت کارتهایی بسیار ارزان و با قیمتهای غیرمنطقی نموده اند . همانطور که میدانید اپ گت و گیفت ها اولین ارائه دهندگان گیفت کارتهای قانونی و فیزیکی در ایران هستند:

باید در نظر داشته باشید که خرید کارت از امریکا مستلزم انجام حواله بانکی و یا فرستادن وجه از طریق Paypal برای نمایندگان تحت قرارداد اپل یا گوگل انجام میشود. از آنجایی که هرگونه حواله ارزی با دریافت مبلغی کارمزد از طرف صرافی انجام میشود ، در نتیجه نرخ نهایی قیمتی بالاتر از اسکناس موجود در بازار خواهد داشت . قیمتی تقریباً 100 تا 200 تومان بالاتر . با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید نرخ حواله و نیز قیمت دلار پی پل را در آورید. علاوه بر اینها ، بانک آمریکایی مقصد نیز مبلغی بابت کارمزد بانکی از مبلغی که شما حواله کرده اید کم میکند .

ماجرا به اینجا ختم نمیشود و لازم است به مبالغ بالا هزینه رفت و آمد برای خرید کارتها (هزینه بنزین یا هزینه پست) و حقوق کارمندانی  که اقدام به خراشیدن کارتها و اسکن نمودن آنها مینمایند را نیز اضافه کنید . در نهایت ما نیز باید مبلغی ناچیز را به عنوان سود برای خود در نظر بگیریم . در نتیجه اگر حسابی سرانگشتی داشته باشید متوجه خواهید شد که گیفت کارتهای هم قیمت اسکناس و نیز زیر قیمت اسکناس کاملاً غیر منطقی هستند.

بنابراین چطور ممکن است کسی بتواند گیفت کارت قانونی را با قیمتی زیر قیمت اسکناس یا حتی برابر با قیمت اسکناس !!! ارائه کند !؟ این سایتها حتی به شما اسکن کارت نیز تحویل نمیدهند و فقط شعار فیزیکی بودن کارتهایشان را سر میدهند! وقتی شما از آنها درخواست اسکن میکنید بلافاصله میگویند کارتهای ما فیزیکی است نمونه آنها هم روی سایت موجود است ! میخواهید برایتان بفرستم! 

حال شاید میپرسید پس چطور این کارتها در بازار توسط افراد سودجو فروخته میشوند ؟

پاسخ این سوال در دو حالت خلاصه میشود :

حالت اول : اکثر این گیفت کارتهای ارزان قیمت توسط چینی ها ، ویتنامیها و روس ها به ایرانیها فروخته میشود . این افراد از آنجایی که این گیفت کارتها را با هک کردن و یا دزدیدن کردیت کارتهای خارجی خریداری میکنند و در واقع مبلغی بابت آن نمیپردازند در نتیجه زیر قیمت به ایرانیها میفروشند . مثلاً گیفت کارت 100 دلاری را به قیمت 80 دلار میفروشند. دقت کنید جالب اینجاست برخی از این سایتهای فروش گیفت کارت خودشان هم اطلاعیه میزنند که کارتهای ما دزدی نیست و کردیت کارت هک شده فقط به درد خرید گیفت کارت آنلاین میخورد . دقت کنید کردیت کارت هک شده برای ثبت سفارش در سایتهای خارجی آمریکایی به کار میرود . بنابراین پروسه خرید با کریدت کارت هک شده کاملاً آنلاین است و برای اطلاع شما دوستان باید بگویم که اپل فروش آنلاین گیفت کارت نیز دارد . نه تنها اپل بلکه گوگل نیز ارائه دهنده گیفت کارتهای الکترونیکی است. هم چنین خریدهای آنلاین از آیتونز که میتوانید به عنوان هدیه برای کسی گیفت کارت بخرید. از طرفی چه کسی گفته که حتماً باید کریدت کارت هک شده باشد ؟ با کردیت کارتهای دزدی هم میتوان در فروشگاههای بزرگ و حتی اپل خرید کرد. در ضمن دقت کنید اپل با آن عظمت و تشکیلات به هر کسی که از راه برسد گیفت کارت نمیفروشد . دقت داشته باشید اپل قیمتهایی مقطوع دارد. خرید از اپل مستلزم شرایط بسیار ویژه ای است که اینگونه سایتها اصلاً استحقاقش را ندارند. همیشه و بارها این ضرب المثل قدیمی به گوشتان خورده که هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست . آنهم ارزانی بیش از حد . وقتی قیمتی تا این حد ارزان است یعنی در حد اسکناس و بدون سود ممکن است شما را به این شک و تردید بیندازد که شاید این سایتهای ارزان فروش خودشان در حال چاپ کارت هستند !!! و واقعاً شاید هم این مطلب برای شما هیجان انگیز باشد ولی باید متوجه تبعات آن نیز باشید . چرا که پس از آنکه مالباختگان این کردیت کارتها به پلیس شکایت کنند و رد این گیفت کارتها گرفته شود ، اپل بلافاصله اپل آیدی شما را مسدود خواهد کرد و در نتیجه تمامی اطلاعات شما و هر میزان اعتباری که داخل اکانتتان داشته باشید بلوکه میشود. حال اگر شما روی اپل آی دی خود آی کلود و سیو بازی و غیره نیز داشته باشد که وضعیت فاجعه بار خواهد بود. جالب اینجاست که پس از این اتفاق هیچ یک از این فروشندگان ، مسئولیت بلاک شدن اکانت شما را به عهده نخواهند گرفت.

تعداد زیادی از این گیفت کارتهای دزدی نیز در امارات و ایران چاپ میشوند و به قیمت اسکناس عرضه میشوند . فروشندگان این گیفت کارتها ادعا دارد که گیفت کارتهایشان فیزیکی است و نمیتواند تقلبی باشد . با توجه به تحقیقاتی که ما انجام دادیم و نیز قیمت غیرمنطقی این کارتها که در بالا شرح دادیم میتوانید به مشکل دار بودن این کارتها مطمئن شوید.

حالت دوم : تعدادی از این گیفت کارتهای ارزان قیمت نیز توسط برخی افراد سودجوی ایرانی از طریق هک کردن حسابهای بانکی ایرانی از سایتهای فروش گیفت کارت خریداری شده است . بنابراین از آنجایی که این سارقین هیچ وجهی بابت این گیفت کارتها نپرداخته اند ، این گیفت کارتها را با قیمت بسیار بسیار پایین به سایتهای نوپا و یا حتی به شما میفروشند. دقت داشته باشید فریب این افراد و قیمتهای غیر منطقی را نخورید چون با شکایت مالباخته به پلیس فتا و پیگیری اینترپل با اپل ، رد گیفت کارت گرفته میشود و چنانچه شما آن را ریدیم کرده باشید ، توسط پلیس فتا دستگیر خواهید شد.

در نهایت از تمامی مشتریانی که در تمام این مدت ما را همراهی نمودند و به ما اعتماد کردند، کمال سپاس را داریم و به مشتریان جدید توصیه میکنیم فقط از سایتهایی که به آنها اطمینان دارند خرید کنند و فریب گیفت کارتهای ارزان با قیمتهای غیر منطقی را نخورند چرا که هیچ ارزانی ای بی دلیل نیست .

اگر نیاز به خرید گیفت کارت کاملاً قانونی و همراه با اسکن از کارت فیزیکی دارید میتوانید از فروشگاههای ما به آدرسهای زیر ، گیفت کارت آیتونز یا گوگل پلی یا مایکروسافت و گیفت کارت پلی استیشن خود را دریافت کنید:

Http://gift.appget.ir

http://giftha.com

http://itunes-giftcard.ir

تمامی وبسایتهای ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و پشتیبانی سایت با 10 خط تلفن ثابت ، همیشه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.




در صورت مفید بودن به پست امتیاز دهید

برای دریافت آرشیو در ایمیل خود ثبت نام کنید عضویت رایگان برای بهره مند شدن بهتر
















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی