پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

پول درار!

اینجا دور هم جمع شدیم تا از هرچیزی پول دراریم !!

تو این وبلاگ قراره باهم خوش بگذرونیم و حلال پول دراریم ، یه سری شغلایی هست که کسی بهش اعتنا نمیکنه ! ولی خب خوب پولی توشه! قرن 21 دوره ی کارهای سخت برای درامد بالا نیست ،

همچنین اگر شما نیز ایده خاصی دارید میتوانید با ما در میون بگذارید

اگه هم میخواین بهترین ها تو ایمیلتون باشه از پنل مربوطه ثبت نام کنید...

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۵۲ - ناشناس
    عالی
نویسندگان

جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها – قسمت اول

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ب.ظ

جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها 




ابتدا
تشکر ویژه از پیج محبوب (iran_ClashOfClans) تنها پیج رسمی کلش در لاین
http://line.me/ti/p/%40gig1063q

جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برخلاف پیش بینی هایی که کردید و تصوراتی که در مورد حرکت نیروها و سیر تخریب ساختمان های حریف داشتید، ناگهان نیرو ها گرفتار تله میشن و حمله بر اساس برنامه پیش نمیره. این موضوع مخصوصا وقتی آزار دهنده هست که نیروهایی مثل جاینت یا هوگ که بار اصلی شروع حمله رو به دوش دارند، گرفتار بشن.
هر سرباز نقطه ضعف و قوت و ویژگی های مخصوص خودشو داره که به همین دلیل تله های مختلف روی اونها تاثیر زیاد یا کم دارند و یا کاملا بی تاثیرند. بنابراین مطلب رو در سه قسمت خدمتتون تقدیم میکنیم و در هر قسمت انواع مختلف نیروها رو بررسی میکنیم.

خب میریم سر اصل مطلب و قسمت اول:

تکنیک عمومی و کلی برای همه ی سرباز ها این دو مورد هست:
اول- کشف: پیش بینی کردن محل تله ها که بستگی به نوع نیرو داره. در مورد پیدا کردن محل تله ها مخصوصا جاینت بمب و هیدن تسلا در مطالب قبل زیاد توضیح دادیم، اما باز هم در همین مطالب تکرار خواهیم کرد.
دوم- خنثی سازی: که همون از بین بردن اثر تله ها و جلوگیری از آسیب زیاد هست.

بارچ:
تله ها با تاثیر گذاری زیاد روی بربر و آچر عبارتند از: بمب، جاینت بمب و تله ی اسکلتی. (تله های فنری در این بخش زیاد مهم نیستن چون فقط تعدادی از نیرو ها رو از دور خارج میکنند و در حمله های بارچ تعداد نیرو زیاد هست بنابرای اهمیت بالایی نداره.) ویژگی بد در مورد کشف محل تله ها در این بخش اینه که نمیتونید قطعی در مورد جای اونها نظر بدید (چون: کوچک هستند، تعداد بالایی هم دارند، استاندارد خاصی هم برای محل قرار گیری ندارند) و امکان داره در هر جایی داخل یا خارج از بیس وجود داشته باشند. بنابراین برای بارچ، کشف و خنثی سازی رو در یک بخش قرار میدیم.
کشف و خنثی سازی:
یک- قبل از پیاده کردن تعداد زیاد نیرو چند سرباز برای تست کردن محل عبور پیاده کنید
دو- هیچ وقت حتی بعد از تست محل عبور سرباز ها رو در یک گروه خیلی بزرگ پیاده نکنید
سه- سرباز ها رو به صورت دسته های ده تا بیست تایی پیاده کنید (که اگر به بمب رسیدن لااقل تمام سرباز ها آسیب نبینند و البته اثر حمله ی مرتار رو هم بسیار کم میکنه)
چهار- به تله های اسکلتی اصلا توجه نکنید. بیشترین نقش اون ها کم کردن سرعت دسته ی سرباز و در معرض حمله ی مرتار قرار دادن اونهاست و آسیب زیادی به طور مستقیم ایجاد نمیکنند.

 

مینیون:
فقط دو تله در بازی روی مینیون اثر دارند که یکی از اون ها که ویرانگر ترین مانع برای مینیون هست،بمب هوایی یا ایر بمب هست. ایر بمب ها با Splash Damage خودشون میتونن به سادگی ۱۵ مینوین رو در کمتر از یک ثانیه نابود کنن. این اتفاق در حمله های BAM باعث خراب شدن کامل نقشه ی حملهمیشه. تله ی دوم هم تله ی اسکلتی هست که در مورد قبل درموردش حرف زدیم.
کشف:
محل استاندارد ایر بمب ها در مکانی دور از بیس اصلی و یا در کنار منابع هست.
خنثی سازی:
با حدس محل تقریبی، یک یا دو مینیون رو در محل مشکوک پیاده کنید تا تله خنثی بشه. در مورد تله های اسکلتی هم عمل خاصی غیر از فرستادن تعداد بیشتر مینیون نمیشه انجام داد.

در مورد سایر نیرو ها در بخش های بعدی صحبت خواهیم کرد.

مرجع : کلش اف کلنز دات آی آر /clashofclans.ir/



درصورت تمایل به داشتن آرشیو و دریافت آخرین مطالب وبلاگ در ایمیل خود ثبت نام کنید

-------------------------------------------------------------------------

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی